fredag, december 09, 2005

Bloggtider

Ja, det var väl en evinnerlig tur att jag lyckades knipa Bloggtider i lunchrummet igår. Jag ska nämligen hålla en kort föreläsning om bloggar på jobbet i eftermiddag. Något jag vetat om i flera veckor.

Lite bakgrund, lite om hur en blogg ser ut och funkar och sen visar jag Bloggportalen, Knuff och Technokrati, tänkte jag. Det behövs inga stödord eller powerpointpresentationer. Bara en dator, en videokanon och så jag.

Det brukar gå bra när jag föreläst förrut om dagböcker, kvinnor och annat löst folk på internet. Men så bäddrade jag lite förstrött i boken igårkväll och fick massa bra uppslag! Tack för det!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Intressant... får man komma och lyssna, kanske? Vara en fluga på väggen? :)

11:31 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Litteratur Bloggrank.se Blogglista.se Reggad på Commo.se

Litteratur Blogg Topplista Blogvertiser