torsdag, december 08, 2005

Recensions-ex

Det var nästan julafton imorse när jag kom till jobbet. Massor av gratisböcker fanns att plocka i lunchrummet. Redaktionen på min arbetsplats får massor av böcker att recensera. Några gånger om året brukar de hiva ner det som de inte vill ha själva i lunchrummet och sen är det först till kvarn.

Jag var nog först till kvarn, för jag fick massor av bra klipp. Till exempel Bloggtider av Lars Våge, Erik Stattin och Gunnar Nygren, Nog av Tomas Linnala, 100 sidor om webbtexter av Daniel Ernerot, Emil Holmström och Jack Hansen, Stora journalist-prisse av Peter Stjernström och så två bonusjulklappsböcker som jag inte kan avslöja här.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ååh.. varför kunde inte rubriken vara:
Exx-recensioner?. Så mkt snaskigare.

11:33 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Litteratur Bloggrank.se Blogglista.se Reggad på Commo.se

Litteratur Blogg Topplista Blogvertiser