söndag, november 06, 2005

Inget slut på följetongen om Mia...

Mia "Gömda" Eriksson tänker inte nöja sig med tre böcker. Hon jobbar redan på uppföljaren "Mias syster". Det här läste jag någonstans i veckan och nu kan jag inte hitta källan så ni får väl helt enkelt lita på mig. Det var antingen Expressen, Aftonbladet eller DN Kultur men hittar inget på nätet. I varje fall så tänker hon inte hålla tyst utan vill fortsätta kämpa för att Sverige ska ändra sina rutiner vid fall av kvinnomisshandel. Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka....

Å ena sidan är det väl bra att hon fortsätter kämpa....å andra sidan undrar jag hur mycket pengar de vill krama ur historien (och ur mig)!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Tanken om pengar slog mig också när jag hörde om uppföljningen och i samma intervju att Mia var "ekonomiskt oberoende resten av livet".

10:22 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Litteratur Bloggrank.se Blogglista.se Reggad på Commo.se

Litteratur Blogg Topplista Blogvertiser