onsdag, november 02, 2005

Klantigt med allt för avslöjande baksidestext

Har precis avslutat Falska förespeglingar, riktigt bra faktiskt. Den senaste Leena-boken var ju ett riktigt nedköp men den här gången blev jag inte alls besviken! Snarare tvärtom!

Däremot så störde jag mig på den avslöjande baksidestexten. Där avslöjas bland annat saker som inte inträffar i boken förräns på sidan 320 sådär av 400 sidor.

Störande? Ja! Jag vill inte veta vad som ska hända på sidan 320. Jag vill på sin höjd veta vad som händer på de första 15-20 sidorna.

Jag undrar vem som inte tänkte till där. Trots att boken var riktigt bra så var det enormt klantigt och fråntog en del av bokens spänning.

OBS! Klicka inte på länken ovan eller till höger och läs beskrivningen om ni inte vill veta. Där avslöjas det nämligen också.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej Petra, nu kan du blogga på Sthlms-bloggen! Jag måste tydligen auktorisera alla nya medlemmar manuellt ...

1:38 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Litteratur Bloggrank.se Blogglista.se Reggad på Commo.se

Litteratur Blogg Topplista Blogvertiser