onsdag, november 30, 2005

Flytt!

Nu blir det tyst i bloggen tills måndag. Imorgon rycker vi ut alla sladdar till dator och bredband och sen är vi internetlösa tills vi kommer till jobbet på måndag igen. När vi får bredband till huset tvista de lärde om. En del säger innan jul och en del säger det tar tre till fem veckor. Vi ska nog kunna sysselsätta oss de där veckorna, med en så där 40 bokkartonger att packa upp.

Klockan åtta imorgon bitti kommer flyttgubbarna och imorgon sover vi vår första natt i det här rummet:



Fotot är från Hemnet inför visningen i september. Imorgon kväll står vår säng där. Jag kan inte vänta...

7 Comments:

Blogger Klimakteriehäxan said...

Det ser ju jättefint ut, brutet tak, ljust! Men usch, det är jobbigt att flytta. Kämpa på - det blir ju trevligare sen...
Delar f ö dina synpunkter på Lasermannan.

9:10 em  
Anonymous Anonym said...

oh my - vilket fint rum - där kommer ni att stortrivas är jag säker på! lycka till med flytt och tänk på hur najs det blir sen :)

9:43 fm  
Blogger Vi på Kantarellen said...

Så himla fint sovrum.

Jag flyttade för några månader sedan.... jag hade gräslig abstinens efter mitt bredband. Snacka om att jag var en mycket frekvent kund på bibliotekt med dess datorer.

10:02 fm  
Blogger Brian said...

Lycka till med flytt till det nya fina

3:52 em  
Anonymous Anonym said...

......vilket underbart rum! Lycka till!

7:11 em  
Blogger Lindas trädgårdsblogg said...

Vilket härligt sovrum! Lycka till med flytt och grill!

8:11 em  
Blogger hanna said...

Längtaar tills ni är på plats så att man kan få komma och provkänna huskänslan! :)

9:20 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Litteratur Bloggrank.se Blogglista.se Reggad på Commo.se

Litteratur Blogg Topplista Blogvertiser