måndag, november 14, 2005

The Book Pond

Jag blir mäkta imponerad av Anna-Lenas sida The Book Pond. Här listar hon och recenserar böcker hon läst sedan 1985 (!) och fram tills nu. Det hela är mycket välorganiserat, indelat både efter författare, titel, kategori och läsår. Surfar en lång stund här och förundras över hur konsekvent det är. Är hon en übermench?

Jag vill också men jag är nog alldeles för ostrukturerad. Om jag klarar mitt mål att skriva in alla mina böcker hos antingen Bokhyllan eller LibraryThing så ska jag vara nöjd. Recensionerna får komma sen!

1 Comments:

Blogger Maria said...

Oj, vilka skojiga system, Bokhyllan och Library-grejset alltså! Måste testas.

Har svarat på dina frågor nu och lämnat en ny till dig och alla andra!

10:23 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Litteratur Bloggrank.se Blogglista.se Reggad på Commo.se

Litteratur Blogg Topplista Blogvertiser