onsdag, september 07, 2005

Dokusåpor!

Åh vad det är för enkelt att fastna i dokusåpor. Just nu strider jag mot en våldsam vilja att börja följa Biggest Loser men jag hoppas kunna stå emot.

Fallit har jag redan för Idol 2005 vars castingprocedur jag följer med stort intresse,. resten brukar inte vara speciellt fängslande. Dessutom är jag helt såld på So you think you can dance! Det är Fame på riktigt. Otroligt roligt och otroligt skönt att det bara går en gång i veckan så man slipper ha allt för mycket ångest för det man missar. Ska också försöka hålla mig ifrån treans Floorfiller som visst ska visas varje dag. Däremot försöker jag följa The Amazing Race som visas på ztv på en helt hopplös tid på söndagseftermiddagarna som jag missar hela tiden.

Expedition Robinson börjar på lördag. Top Model Sverige börjar nästa onsdag. Hur ska jag hinna med?

Dessutom har det kommit en ny rolig bok som heter Handbok för dokusåpa-wannabees, skriven av Joe Borgenicht!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Tur att vi bara har ettan, tvåan och fyran hemma. Det finns ingen risk att fasta i dokusåpaträsket med det begränsade urvalet :).

Alias och Lost är de enda jag följer regelbundet. Lite halvfast i träsket kanske då?

Men förnedringsTV som Idol och liknande skulle jag aldrig titta på. Jag vill skratta åt människor, utan hellre då med dem.

Annica

11:55 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Litteratur Bloggrank.se Blogglista.se Reggad på Commo.se

Litteratur Blogg Topplista Blogvertiser