fredag, januari 08, 2010

Google Wave bokcirkeln del 2

Nu har vi börjat rösta om vilken som blir nästa bok att läsa i Google Wave Bokcirkeln del 2. Bland de som man kan att rösta på finns Alex Schulmans Skynda att älska, Diplomaten av Ahndoril, Elsas mode av Sofi Farhman, Jorden de ärvde av Björn av Kleen och Älskade syster av Joyce Carol Oates. En salig blandning. Jag vet inte vilken jag ska lägga min röst på än. En del har jag tänkt läsa oavsett.

Totalt har det föreslagits 16 böcker som vi nu röstar emellan. Det finns fortfarande plats för fler. Dock kan du inte vara med och föreslå fler böcker men du kan rösta bland de som finns. Fram till onsdag röstar vi och efter det så stoppar jag intaget ett tag igen.

Vill du vara med? Anmäld dig i kommentarerna nedan med din google wave-adress. Har du ingen så skriv din vanliga e-postadress så bjuder jag in så långt mina invites räcker.

Etiketter:

11 Comments:

Blogger Bokbabbel said...

skulle gärna vara med och prova, bara jag klarar av Google Wave ;)

bokbabbel@hotmail.com

8:03 fm  
Blogger Petra said...

tanken är ju att vi samtidigt ska lära oss Google Waven:)

8:19 fm  
Blogger Lars Hornborg said...

Hej. Jag går gärna med i cirkeln. Driver också en svensk community för Wave-användare på waveusers.ning.com. Du är välkommen att tipsa ditt nätverk om du vill!

Hälsningar,
Lars Hornborg hornborg@googlewave.com

10:44 fm  
Blogger Petra said...

Kul! Bokbabbel! Jag har skickat invite till dig och Lars, du är inlagd i waven! :)

10:46 fm  
Blogger Lars Hornborg said...

Tack för det, Petra! Vilken omröstningsfunktion använder du i bokvågen?

11:24 fm  
Blogger Petra said...

Jag använder den här:
http://wave-poll.googlecode.com/svn/trunk/src/poll.xml

11:36 fm  
Anonymous Charlotte said...

Åh, kul, jag är gärna med! Jag har för mig att min wave-adress är mailalotta@googlewave.com, ser det ut som en wave-adress? Annars är mailadressen mailalotta@gmail.com.

1:26 em  
Blogger Bokbabbel said...

tack Petra, jag såg inviten! spännande!

1:43 em  
Blogger Jenny Eklund said...

jenny.kristin.eklund@googlewave.com.

Vill gärna bokcirkla på waven. (Så mycket annan nytta har den inte gjort hittills, tyvärr!)

7:02 em  
Blogger Petra said...

Jenny! Du är med.

Bokbabbel: Jag måste ha din googlewave-adress!

10:23 em  
Blogger Petra said...

Charlotte! Nu är du också med!

10:52 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Litteratur Bloggrank.se Blogglista.se Reggad på Commo.se

Litteratur Blogg Topplista Blogvertiser