måndag, december 28, 2009

Bär-fest hos moster

På lilljulafton igår berättade min moster att bärböckerna, Smultron och svek, Vinbär och vemod och fortsättningarna går hett i hennes bekantskapskrets och att alla hennes väninnor vill låna böckerna och de har en turodningslista.

- Nej! Sluta genast låna ut dom, uppmanade jag! För om man håller på sådär kommer ju förlaget aldrig fatta att det finns en hel fan club där ute som vill ha en fortsättning på livet kring La Stella-familjen.

Eller hur?

3 Comments:

Blogger www.evaswedenmark.blogspot.se said...

Petra söta du! Precis så är det faktiskt, förlaget fattar inte alls... men kanske finns det ett annat litet piggt förlag som förstår bättre ... men då måste det gå åt böcker! Och så är det så underbart att höra om läsare som gillar vår värld. Nu är jag riktigt glad! Kram!

8:55 em  
Anonymous Anonym said...

Får lite dåligt samvete nu för att jag lånat böckerna på biblioteket, men jag köper ju nästan bara pocket.. Hmm. Kanske ett mejl till förlaget kan väga upp?

10:58 em  
Anonymous CandyboX Collector - nu 773 unika tablettaskar ! said...

Helt rätt! Alla måste köpa ett eget ex för att markera efterfrågan på en fortsättning punkt

2:10 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Litteratur Bloggrank.se Blogglista.se Reggad på Commo.se

Litteratur Blogg Topplista Blogvertiser