fredag, december 11, 2009

Julkalendern - en bok på 140 tecken: 11

11 december. Idag är det huvudrollskaraktären i den aktuella boken som Twittrar:

Har flytt mitt förflutna, mina döda föräldrar och min misshandlande man. Jag bytte namn och mannen med pianot förstår ingenting.

140 tecken-litteratur. Gissa i kommentarerna! Fint bokpris utlovas till de tre som gissat rätt flest gånger under de 24 dagarna fram till jul.

UPPDATERAT: Ja, rätt var är Dödgrävarens dotter av JCO. En av mina favoritböcker faktiskt.

Etiketter:

2 Comments:

Anonymous Elisabeth said...

Jag chansar. The gravediggers daughter av JCO?

8:06 fm  
Anonymous violen said...

Medan du sov kanske......gissar jag på men det är säkert Dödgrävarnes dotter som jag inte läst ännu.......

trevlig helg

8:09 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Litteratur Bloggrank.se Blogglista.se Reggad på Commo.se

Litteratur Blogg Topplista Blogvertiser