lördag, december 05, 2009

Stora kulturbloggpriset

Idag hängde jag med Lotten, Anna och Stationsvakt på Stora kulturbloggprisutdelningen i Lejonkulan på Dramaten. Det är Kulturbloggen som instiftat priset och i år var Leif Pagrotsky prisutdelare och det blev underhållning av bland andra Anna Hamilton och Staffan Hellstrand.


Grattis till Pocketblogg som tog hem priset i kategorin Årets bokblogg 2009! Jag lämnar med gläjde över stafettpinnen! :)

De andra vinnarna blev:
Årets Musikblogg: Operalogg
Årets Film/TV/teaterblogg: Weird Science
Årets övriga kulturblogg: 365saker
Årets Specialpris: Operalogg
Kulturbloggarnas kulturblogg: Weird Science

Stort grattis till allihopa!

Etiketter:

4 Comments:

Blogger Lotten Bergman said...

Och vem var det som var motenegrian?

12:40 fm  
Blogger Lotten Bergman said...

Men jag stavar ju som jag åker skidor. Nu försöker jag igen:

moNtenegrian

9:51 fm  
Blogger Petra said...

Om man kollar på Anna Hamiltons hemsida så verkar hon helsvensk! :)

12:00 em  
Blogger Béatrice Karjalainen said...

Vi tackar för stafettpinnen och skall göra vårt bästa för att förvalta den.

11:34 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Litteratur Bloggrank.se Blogglista.se Reggad på Commo.se

Litteratur Blogg Topplista Blogvertiser