måndag, december 21, 2009

Google Wave bokcirkel omgång 2

Nu är det dags att anmäla sig till bokcirkeln omgång två. Jag har några invites kvar om du saknar tillgång till Google Wave.



Det fungerar så här:
Du bjuds in till ett öppet dokument där vi i en första omgång diskuterar oss fram och röstar på vilken eller vilka böcker vi ska läsa tillsammans. När det är valt öppnar jag ett nytt dokument för varje bok där respektive grupp kan diskutera sina läsupplevelser.

Vill du vara med? Anmäld dig i kommentarerna nedan med din google wave-adress. Har du ingen så skriv din vanliga e-postadress så bjuder jag in så långt mina invites räcker.

Etiketter:

21 Comments:

Blogger Leontine said...

Hej!
Jag skulle gärna vilja vara med men har inte Google wave! Har du någon invite till mig?

1:46 em  
Blogger DanielM said...

Yay, jag vill vara med: erik.daniel.mattsson@googlewave.com

1:56 em  
Anonymous Elisabeth said...

Det låter kul!
evelilah@googlewave.com

5:38 em  
Blogger Sanna said...

Gärna, susanna.christensson@googlewave.com

9:35 em  
Blogger ljosefss said...

Jag är gärna med igen! Det var roligt.

En metafråga: Kan vi inleda konversationen i bokcirkeln med en fråga om hur vi kan lägga upp vågen utifrån vad vi har lärt oss från förra boken.

9:41 em  
Anonymous Carina (Bokbiten) said...

bokbiten@googlewave.com

9:44 em  
Blogger Sofie said...

Jag är gärna med denna gång sofie.klintefelt@googlewave.com

10:08 em  
Anonymous Marie said...

Om det finns invite kvar till mig är jag gärna med. Bra idé att lära sig nya media och bokcirkla samtidigt.
mariicca@hotmail.com

7:52 fm  
Blogger Susanne said...

Jag är gärna med i den mån jag hinner: ompio57@googlewave.com

Har dessutom wave-invites kvar att dela ut till hugade. Om nu inte dina räcker.

7:14 em  
Blogger Sara Britta said...

Det låter spännande! Jag är gärna med: sarabritta@googlewave.com

8:47 em  
Blogger Petra said...

Har nu bjudit in och skickat invites. Leontine, jag behöver din e-postadress!

11:36 fm  
Blogger Leontine said...

Oj, missade det

amllse@hotmail.com

12:27 em  
Blogger Petra said...

Leontine: Fixat!

12:34 em  
Blogger Leontine said...

Nu vill jag anmäla mig:

annalindhult@googlewave.com

2:45 em  
Anonymous Marie said...

Tack för invite. Här kommer min anmälan :-)
mariicca@googlewave.com

3:13 em  
Blogger Johanna said...

Jag vill vara med!
franssonjohanna@googlewave.com

1:55 em  
Blogger Riikka said...

Vill gärna vara med!
riikka.murto@googlewave.com

11:17 em  
Blogger Lisa Enckell said...

Hej! Är det försent att anmäla sig? Har ni startat än? Jag är gärna med igen.

lisaenckell@googlewave.com

11:08 em  
Blogger Petra said...

Hej!
Vi har startat för länge sen! det blir nog en omgång till! Håll utkik i bloggen!

2:16 em  
Blogger Fru Bibliofil said...

hej,
jag vill gärna vara med.

emmelie.cedergren@googlewave.com

9:58 fm  
Blogger Petra said...

Hej Emmelie! Vi är redan igång men vi ska köra igen i början av mars! Håll utkik här på sidan!

10:40 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Litteratur Bloggrank.se Blogglista.se Reggad på Commo.se

Litteratur Blogg Topplista Blogvertiser