onsdag, november 05, 2008

Tänker läsa

I högerspalten här i bloggen finns nu en ny rubrik: Tänker läsa. Det är senaste featuren från http://www.bok.nu/. Jag registrerar mig helt enkelt där, klickar i vilka böcker jag tänker läsa, publicerar en kodsnutt i min blogg-template och voila så automatgenerers listan allt eftersom jag väljer nya böcker jag vill läsa.

Du kan själv välja om du vill ha 1 eller 10 böcker som visas på din blogg och om du vill ha små eller stora bilder.

Samma funktion finns också för dina favoritböcker eller boken du läser just nu.

Kolla själva på http://www.bok.nu/

Etiketter:

7 Comments:

Blogger svartanova said...

Bra tips! Jag har fäljt ditt exempel, tack!

7:08 em  
Anonymous Anonym said...

Åh, vilken najs sida! Har registrerat mig, men får inte till det i bloggen.. Men men. Får testa lite fram och tillbaka så går det nog sen! =)

8:19 em  
Anonymous Anonym said...

Var hittar du kodsnutten? Jag hittar den inte...

8:56 fm  
Blogger enAnnan said...

Ska jag givetvis kika in på. Låter intressant ju. :)

9:25 fm  
Blogger Petra said...

Under Din Profil finns något som heter "Mina listor" Där hittar du koderna.

1:45 em  
Anonymous Anonym said...

Det var ju en tanke, mpåste nog begränsa mig då.

En fråga i sammanhanget: vad betyder det egentligen när du har strukit över en bok i din lista över lästa böcker. Att du börjat men inte läst klart??

7:41 em  
Blogger Petra said...

Ja, precis så! Börjat men inte läst ut, utan lagt ifrån mig den medvetet:)

1:14 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Litteratur Bloggrank.se Blogglista.se Reggad på Commo.se

Litteratur Blogg Topplista Blogvertiser