onsdag, november 26, 2008

Sidan 56-grejjen

Okej, jag kan inte låta bli. Den här har cirkulerat på så många bloggar och nu kan jag inte hålla tillbaka längre.

Här är instruktionerna:
1. Ryck närmaste bok i din omgivning.
2. Slå upp sidan 56.
3. Leta upp den sjunde meningen på den sidan.
4. Publicera meningen i din blogg tillsammans med dessa instruktioner.
5. Lägg gärna till bokens titel och författare (eller låt dina bloggläsare gissa).

Här kommer min:

1. Jag tycker den enda bok som befinner mig i min närhet.
2. Med svårighet hittar jag sidan 56...
3. Sjunde meningen....sjunde meningen?
4. Publicerar meningen:

jäktad vara jäktad tener mucha prisa

5. Boken heter Prismas lilla Spanska ordbok.

Etiketter:

Bloggtoppen.se Litteratur Bloggrank.se Blogglista.se Reggad på Commo.se

Litteratur Blogg Topplista Blogvertiser