fredag, augusti 01, 2008

Hur många böcker läser jag egentligen?

fröken anki skrev:
Men jösses vad du läser! Hur många böcker avverkar du i veckan egentligen?

Just nu? Inte ens en i veckan!I spalten till höger kan man se vad jag läser just nu och vad jag avverkat under året. Om det kommer många recensioner just nu beror det på att jag försöker recensera i kapp. Har haft böcker från förra året liggandes som jag inte hunnit med och bredvid mig på skrivbordet ligger en hög nytt som jag inte hunnit med och så har jag massa fantastiska böcker jag köpte på loppis häromåret som jag inte heller hunnit blogga om. Så mycket böcker - så lite tid. Så äre.

Etiketter:

1 Comments:

Blogger Fröken Anki said...

Aha! Då förstår jag. Ja det blir ju lätt så att böckerna hamnar på hög för att man har så mycket annat kul omkring sig. Ändå vill man köpa dom när man ser dom! :D

Hoppas du får en skön helg!

5:50 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Litteratur Bloggrank.se Blogglista.se Reggad på Commo.se

Litteratur Blogg Topplista Blogvertiser