måndag, juni 16, 2008

Semester på g...

Åker på några dagars semester till min mamma och Nikes mormor och morfar. Hoppas på sköna stunder i hängmattan med en bok samtidigt som mormor och morfar leker med Nike så hon blir alldeles trött och sover sött hela nätterna så jag hinner läsa så mycket som möjligt. Ska även på spa på onsdag. Massage och pedikyr. Lovely.

Med mig tar jag:
- Camilla Läckbergs Sjöjungfrun
- Randa Abdel-Fattahs Tio saker jag hatar med mig själv
- Monica Alis Sommaren i Mamarosa
- Khaled Hosseinis Tusen strålande solar
- Mari Jungstedts Den mörka änglen
- Jens Lapidus Aldrig fucka upp
- Kristina Thulin & Jenny Östergrens Vi som hade alla rätt
- och Pelle Sandstraks Mr Tourette och jag.

De som inte hinns med denna vecka åker med en bil ner till Kroatien dit vi ska flyga senare i sommar.

Etiketter:

2 Comments:

Blogger Bokbabbel said...

Låter härligt, ha det så skönt, hoppas på sköna lässtunder!

2:36 em  
Blogger svartanova said...

Vilken härlig hög, det kan vara svårt att välja. Fast en del av nöjet är att frossa i vilken av alla härliga böcker man ska välja härnäst. ;)

Trevlig resa!

7:14 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Litteratur Bloggrank.se Blogglista.se Reggad på Commo.se

Litteratur Blogg Topplista Blogvertiser