fredag, juni 06, 2008

Läs-flow!

Märker ni att jag är inne i värsta läs-flowet. Det bara rullar på. Det kan ha med att göra att det är så varmt och skönt att varje ledig stund tillbringas i en stolstol med en bok i näven. Eller att bäbis Nike har tagit för vana att vara vaken en stund varje natt och kräver napp-i-stoppning var femte minut så istället för att sova plöjer jag böcker. När bäbisen inte är vaken om nätterna är hon så här söt!

Nu ska jag gå och lägga mig med Elisabeth Gileks nya Varför dog Monika P? Har fått den som oredigerad läs-ex. Kommer i handeln i början av augusti!

Etiketter:

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Åh, vilken sötnos! :)

Ser framemot Elisabeth Gileks; Varför dog Monika P.
Jag läser Jessika Jungs saknad just nu och jag tycker verkligen om den.

10:10 fm  
Blogger Petra said...

Läste två kapitel i natt och det är bra! Riktigt bra :)

12:44 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Litteratur Bloggrank.se Blogglista.se Reggad på Commo.se

Litteratur Blogg Topplista Blogvertiser