tisdag, april 22, 2008

Mera pocketar och nya böcker


Under semestern ramlade ytterligare två pocketar från pocketutbytet ner i brevlådan. Det var När blodsbanden brister av Hanna Svensson och Östermalmsmorden av Lars Bill Lundholm. Riktigt bra. Den första har jag tänkt att läsa och den andra var toppen då jag verkligen behöver förnya mig lite i deckargengrén.

Fick tre recensions-ex också. Kallet - romanen av norska Hanne Örstavik, Sharon Osbournes självbiografi Extrem och John Ajvide Lindqvists nya Pappersväggar. Recensioner kommer vad det lider.

Etiketter:

4 Comments:

Blogger enAnnan said...

Sharons bok lockar mig också. Den känns lite spännande :)

Roligt med nya böcker som man inte tänkt att läsa innan, hoppas du gillar den!

8:48 fm  
Anonymous Anonym said...

Kul att pocketprojektet verkar fungera. Jag harfortfarande inte fått ngn bok. Väntar tålmodigt ett tag till! =)

11:18 fm  
Blogger Fröken Nina said...

Jag har också fått mailet, och fick min första bok igår, skickade min idag (skäms lite...) men nu är det igång iaf! :D

9:47 em  
Anonymous Anonym said...

Kul att du tyckte om Lars Bill Lundholms bok. Han är min deckarfavorit. Dom två andra är också kanonbra. "Södermalmsmorden och Kungsholmsmorden." Om man gillar välskrivna och intelligenta deckare vill säga. Inget för den blodtörstige.

Reba

12:27 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Litteratur Bloggrank.se Blogglista.se Reggad på Commo.se

Litteratur Blogg Topplista Blogvertiser