onsdag, oktober 17, 2007

Jag finns i badkaret!

Hej på er! Jo, jag lever. Lite mycket på jobbet men nu har det lugnat sig igen. Jobbar bara knappt två veckor till. Så skönt!

Och så har blivit helt badtokig. Tog ett långt bad igår kväll, ett imorse och nu ska jag ta ett igen. Men det är SÅÅÅÅ skönt för magen och min foglossning att ligga där och läsa i vattnet. Just nu läser jag Innan du föder av Anna Wilsby.

En radda gravvo-litteratur kommer att recenseras här i bloggen inom en snar framtid.

Plask på er!

Etiketter:

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

När är releasedatumet?

8:52 em  
Anonymous Anonym said...

Vattentåliga böcker? *s*

11:19 em  
Anonymous Anonym said...

Blubb blubb ... simma lugnt ;)

8:05 fm  
Blogger Petra said...

:-)
Inte förräns 27 november

8:58 fm  
Anonymous Anonym said...

Du kan väl knappt bärga dig, va? :) Jag minns att sista månaden var så låååång...

2:53 em  
Blogger Petra said...

Än så länge går det faktiskt hyfsat även om jag sover som en kratta!:)

8:56 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Litteratur Bloggrank.se Blogglista.se Reggad på Commo.se

Litteratur Blogg Topplista Blogvertiser