söndag, september 30, 2007

Drömseminarium på bokmässan?

Blodgruppen möter Bodström? Ja. Precis som Sofie skriver, det är ett drömseminarium och hade jag varit kvar på bokmässan hade jag verkligen velat gå. Tomas Bodström agerar samtalsledare och förhörsledare och det utlovas domstolsförhör där varje författare får ge sitt personliga vittnesmål om varför de skriver deckare och skildrar brott.

Blodgruppen är ett nätverk av deckarförfattarna Karin Alvtegen, Inger Frimansson, Johanne Hildebrandt, Anna Jansson, Åsa Nilsonne och Karin Wahlberg.

Läs Sofies recension av seminariet här.

Både Lotta och Sofie på Skriva.net var flitiga besökare på seminarierna på mässan. Läs fler recensioner och sammandrag här.

Etiketter:

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag ska redigera videoklipp av varje "förhör" och lägga ut, så du får se dem snart iaf. :) Det var verkligen ett av höjdarseminarierna. Tyvärr tyckte jag moderatorerna var rätt dåliga på många av seminarierna, men inte där.

11:24 em  
Blogger Petra said...

Ja! Det ser jag fram emot!!

12:38 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Litteratur Bloggrank.se Blogglista.se Reggad på Commo.se

Litteratur Blogg Topplista Blogvertiser