lördag, september 29, 2007

Gyllene Prag


Den klassiska skylten.


Översättarhelena, Trulsa och Studiomannen.

Jag tog inte mer bilder än så här. Jag antecknade inte heller adresserna till allas bloggar runt fast jag hade hyfsad koll. Jag pratade mest om dialekter och fosterdiagnostik, förlossningar, livsmedelsjournalistik, barnvagnar och annat dylikt med Salt, Miss Gilette, Studiomannen och Lotten.

Efter några timmars ätande cevapcici, panerad ost, tartarsås och en gudomlig italiensk glassbakelse fick jag skjuts av Studiomannen och fru till Park. Med var också Ika och Emily som genast förtjust sprang runt och lät sig fotas med Tomas Bodström och Jessica Gedin och försökte få Ola Lindholm att ge dem jobb på Kamratposten! Senare kom resten av gänget och jag gissar att det blir en hel del blogginlägg om kvällen framöver.

Både Rosemarie, Lotten, Lotta och Sofie, IT-mamman med flera var flitiga fotografer så jag brydde mig inte om att fota så mycket under kvällen

Etiketter: ,

6 Comments:

Blogger Skribenten said...

tartarsåsen vattnar sig i munnen! Trevlig kväll.

8:53 em  
Anonymous Anonym said...

Bloggträff? Detta fenomen passerar förbi mig så där i periferin - hur blogg övergår i verklighet, om man kan uttrycka det så - för bloggandet är ju även det en del av en verklighet... Spännande tycker jag i alla fall att det är. Utgår av bilden från att du varit på en dylik - berätta gärna.

10:55 fm  
Anonymous Anonym said...

Skoj att träffa dig!

11:30 fm  
Blogger Petra said...

Skojj att träffa dig också it-mamman!

Avgrundsjup: Soon and very soon!

Ann-sofie: Ja, den var supergod!!

12:59 em  
Blogger Studiomannen said...

I händelse av att någon undrar: jag hade roligare än vad bilden antyder!

Kul Petra! Hoppas att vi ses snart igen.

6:57 em  
Blogger Översättarhelena said...

Och jag försökte inte skrämma livet ur mina medmänniskor som man skulle kunna tro!

7:15 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Litteratur Bloggrank.se Blogglista.se Reggad på Commo.se

Litteratur Blogg Topplista Blogvertiser