onsdag, maj 23, 2007

Luftslottet släpps redan imorgon

Boksläppet av Stieg Larssons efterlängtade trea i triologin om Millenium, Luftslottet som sprängdes, släpps redan imorgon! Eftersom både COOP och ICA klantat sig och börjat sälja boken redan förra helgen har både förlag och bokhandlar blivit nedringda och nu har Norstedts beslutat sig för att tidigarelägga släppet.

Ut och köp! Boken är hur bra som helst. Själv läste jag förhandsexet redan i nyårshelgen. Böckerna blir bara bättre och bättre för varje som kommer ut. Synd att det redan är slut nu.

Så här skrev jag bland annat om Luftslottet:
"Boken är den starkaste av böckerna i triologin tycker jag. Den tar vid direkt där Flickan som lekte med elden slutar och det är spänning och rivstart från första sidan. Jag riktigt längtar till juni då alla andra också får läsa den."

Läs mina tidigare recensioner:
- Män som hatar kvinnor 1 och Män som hatar kvinnor 2
- Flickan som lekte med elden
- Luftslottet som sprängdes

Etiketter:

4 Comments:

Blogger Fröken Nina said...

Ja visst var det imån? Men jag är nästan säker på att jag såg Luftslottet... på Akademibokhandeln i stan idag...

11:05 em  
Blogger Petra said...

Nina: Vilken soppa!!!
På samtliga näthandlar kan man köpa boken redan nu! Inte förhansboka - köpa!

11:06 em  
Anonymous Anonym said...

typiskt, jag har ju förhandsbokat, hoppas de skickar den tidigare än vad de sagt nudå - jag vill läsa!!

7:41 fm  
Blogger Petra said...

Hedge: Jag läste nånstans att de ska skicka tidigare. Har du tur får du den idag!

10:44 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Litteratur Bloggrank.se Blogglista.se Reggad på Commo.se

Litteratur Blogg Topplista Blogvertiser