onsdag, april 04, 2007

Vinn en bok!

Om man fotar sig själv iförd peruk och coola solbrillor och lägger ut för allmän beskådan i sin blogg, skriver tre meningar om sitt värsta chefminne och utmanar tre andra bloggare att vara med - har man chans att vinna ett signerat ex av Rosetta Steens bok Chefer från helvetet.

Visst vill man vinna det! Jag bangar inte Här är mitt bidrag till tävlingen:



Värsta chefsminne:
Jag har haft hyfsad tur med mina chefer, de flesta jag haft har varit väldigt bra utom en som trodde själv att han var en upplyst despot. När saker krånglade och man behövde hans stöd och hjälp garvade han bara och tyckte att vi skulle vara glada för att vi jobbade på en sån kreativ arbetsplats. När vi ville satsa på långsiktiga projekt tyckte han vi skulle fixa snabba lösningar och när tekniken strulade så var han supernöjd eftersom det var ett tecken på att tjänsten användes.

Jag utmanar Fröken Nina, Jill och Sara. Läs mer om Rosetta Stens tävling här.

Etiketter:

8 Comments:

Blogger Fröken Nina said...

Holy shit! Måste ut och fixa peruk... Hur lång tid har man på sig? Och ska man meddela ngn så man har chans att vinna eller vad?

7:20 em  
Blogger Fröken Nina said...

Ok, såg nu hur jag skulle göra... Fortfarande ingen peruk dock...

8:56 em  
Blogger Sara said...

Haha! O vad kul :D Utmaningen antagen!

10:59 em  
Blogger Petra said...

Man måste ju inte ha en riktig peruk:) MAn kunde vara kreativ:)

11:12 fm  
Blogger Sara said...

Eh, problemas med perukhittandet...jag får hitta på nåt ;)

6:17 em  
Anonymous Anonym said...

Hej, hej Petra!
Grattis! Du har vunnit min bok. Mejla mig och tala om var du vill ha den skickad så ser jag till att du får den asap. :-)
Rosetta

11:54 fm  
Blogger bokmalen said...

NI som vill vara med i fler utlottningar av böcker har möjlighet att vinna en bok på boktipset.nu !

Genom att svara på några frågor om bla senast lästa bok så har man möjlighet att vinna en bok som heter ”15 gånger Asien” som är en reseskildring.

Jag har själv läst boken och rekommenderar den! 15 resenärer ger sin bild av en liten del av Asien. Det handlar om starka upplevelser, möten med människor och främmande kulturer, och tankar som uppstår i samband med dessa. Det handlar också om äventyr, naturupplevelser, och meditation. Länder som är representerade i boken "15 gånger Asien" är Indien, Singapore, Laos, Vietnam, Thailand, Kambodja, Malaysia, Indonesien, Kina och Bangladesh.

Länk till utlottning av boken: http://www.boktipset.nu/senastenytt.html

3:05 em  
Anonymous Anonym said...

Jag hade turen att vinna boken på Kulturbloggen. Tack så mycket Rosemarie!

Boken e sketbra. Skulle bara vilja ha en andra del och få veta om Preben inte gjorde världen en tjänst och fick hjärtinfarkt...

Så mitt bidrag finns där. Om någon ville läsa

5:27 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Litteratur Bloggrank.se Blogglista.se Reggad på Commo.se

Litteratur Blogg Topplista Blogvertiser