fredag, mars 30, 2007

Trafiken hit

Det här är dom 30 bloggare som driver mest trafik till En annan sida. Jag har plockat bort alla sidor som google, nyligen, knuff etc.

Tack alla för att ni länkar till mig!

1. LindaK - iabloggar.blogspot.com
2. Textmissbrukaren - sessan.squarespace.com
3. Bokmoster - bokmoster.blogspot.com
4. Bokhora - www.bokhora.se
5. Karin - pocketbloggen.blogspot.com
6. Hanna - hanna.kastas.nu
7. Daniel - www.danielaberg.se
8. Anncharlott - bokstavligt.blogspot.com
9. Sara - sarasbetraktelser.blogspot.com
10. Camilla - lasdagboken.blogdns.com
11. Vivi - vivi.bloggagratis.se
12. Christina - solusfemina.squarespace.com
13. Hanna - virrpanna.blogspot.com
14. Bokidioten - bokidioten.blogg.se
15. Helena - oversattarbloggen.blogspot.com
16. Mia - miafriedner.blogg.se
17. Hieronymus - dodzon.blogspot.com
18. Håbo bilbliotek - barbabloggen.blogspot.com
19. Peter - studiomannen.blogspot.com
20. Matilda - mildamatilda.blogs.se
21. Lena - www.koala.nu
22. Malin - worldofmalin.blogspot.com
23. Mana - manabelle.blogspot.com
24. Böcker - bocker.blogsome.com
25. Tilde - tildetext.blogspot.com
26. Jessica - www.sessan.com
27. Zandra - www.zvammel.com
28. Hans - pinkunicornblog.blogspot.com
29. Lotten - www.lotten.se
30. Humaniora - humaniorabloggen.blogs.com

Och här är vad folk söker på för att hitta hit:

1. elektra
2. enkät om favoriter
3. ninas resa
4. stieg larsson
5. på andra sidan venus
6. boksson
7. oxford
8. luftslottet som sprängdes
9. den väntade
10. milda sånger
11. hjälp jag är med trädgård
12. david lachapelle
13. en annan sida
14. göteborg i päls
15. den vita masajen
16. linje lusta
17. expert på att rodna
18. marockanska möbler
19. kung oidipus recension
20. vad tjänar en författare
21. my ox is broken
22. katerina janouch
23. borat
24. där ingen vind blåser
25. dita von teese
26. nora roberts
27. leena lehtolainen
28. pocketklubben
29. annan sida
30. barbro lindgren

Allt enligt Google Analytics.

Etiketter: ,

11 Comments:

Blogger Lotten Bergman said...

Tjugonionde plats! Du vet inte vad detta gör med en tävlingsmänniska.

Anabola länkningssteroider hitåt!

10:27 fm  
Blogger Hans Persson said...

Och jag kom bara på 28:e plats. Men jag slog ju i alla fall Lotten! ;-)

Hur bär du dit åt för att se så där många poster ur Google Analytics? Jag har inte grävt runt massor i den, men jag brukar bara få se fem. De fem posterna tas oftast upp av annat än enskilda bloggar (google, svd.se (via Twingly), bloggar.se, etc), men En annan sida är en av dem som jag vet brukar dyka upp ibland.

10:38 fm  
Blogger Petra said...

Åh vad roligt! Självklart ska ni tävla om vem som kan hamna högst på listan! :-D

Hans: Välj under All reports, Marketing Optimization, Marketing Campaign Results, Refferal Conversions och väl där högst upp finns att man kan välja Display 10, 20, 50, 100 eller 500 träffar.

11:06 fm  
Anonymous Anonym said...

Tack för länken, ska kolla in dom och jag ska fixa en länksamling på min. Men nu gråter jag över spilld mjölk. Titta in med Firefox men INTE med Internet Explorer. Nu ska jag dra i väg och äta lunch... *torkar om*

11:09 fm  
Anonymous Anonym said...

Ah, en topp tio-plats, sjyst! Hm hm, undrar om man ska byta till Google från Statcounter, men jag blev ärligt talat lite yr i huvudet av Googles statistik när jag provade den ett tag. Det var så mycket info att det kändes övermäktigt...

12:26 em  
Blogger Bokmoster said...

Oj, gick bronspengen till mig? Man tackar! :-)

1:22 em  
Blogger Lotten Bergman said...

Så. Nu har jag fuskat. Klick. Klicketiklick. Måtte 28:e platsen hägra där framme vid målsnöret. (Om målet är 28 så beror det bara på att jag följer tvärtomdevisen om att sikta på trädtopparna och inte på månen.)

WV: kexknl. Usch så smuligt.

2:08 em  
Blogger Studiomannen said...

Det var första gången jag slog Lotten i bloggsammanhang. I något sammanhang när jag tänker på saken!

Petra: så gärna. Jag gillar både dig och din blogg.

10:57 em  
Blogger Petra said...

Anne-maj: Jag såg igår! Det var vääldigt stor text ett tag.

Daniel: Ja, grattis! Google är jättebra när man lärt sig hur den funkar.

Bokmoster: Jupp! *fanfar* Grattis.

Lotten: Jag gör en ny koll om några dagar och ser om ditt fusk har lyckats.

Studionamnen: Återigen...Grattis! :)

2:25 em  
Blogger Hanna said...

13 har alltid varit mitt turnummer ;)

3:32 em  
Blogger *Malin* said...

Oj, att lilla jag ens kom med på listan! :-) Nästan nystartad ju. Inte dåligt med en 22:a plats då.

5:24 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Litteratur Bloggrank.se Blogglista.se Reggad på Commo.se

Litteratur Blogg Topplista Blogvertiser