onsdag, november 01, 2006

Inredningstidningar

Deckarna får vänta lite. Just nu plöjer jag tidskrifterna jag fick med mig från bokmässan. Särskilt inredningsmagasinen. Sen vi köpte hus blir tidskrifter som skyltar stort med BADRUMSSPECIAL eller ALLT OM BADRUM eller SKÖNA BAD väldigt intressanta.

I början av sommaren började jag köpa på mig inspirationsmaterial för kommande badrumsrenoveringen. När man börjar kika närmare så ser man att jag köpt varje nummer av varje tidskrift för det är BADRUMSSPECIAL i varje nummer.

Är det inte konstigt?

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Nu har vi bott in oss i vårt hus, vid lucia har vi bott har i 2 år. Jag verkar ha blivit mätt på inredningsmagasin - ÄNTLIGEN. Har dammsugit tidskriftshyllorna på allt som haft med inredning att göra. Det är MÅNGA tidningar det.... Nu är det bara trädgårdstidningarna och "fixa din utemiljö" som lockar :)

8:47 fm  
Blogger Petra said...

Ojoj! Och trädgårdstidningarna är ju inte få dom heller! :)

2:16 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Litteratur Bloggrank.se Blogglista.se Reggad på Commo.se

Litteratur Blogg Topplista Blogvertiser