måndag, oktober 30, 2006

Deckar-angst

Vad ska jag läsa? Just nu velar jag mellan att fortsätta direkt med Annika Bryns Brottsplats Rosenbad som är en fristående uppföljare till Sjätte natten jag precis avslutat. Eller så ger jag mig på Jessica Jungs saknad av Elisabeth Gilek som fått jättebra kritik av Johanna L på Bokhora. Alternativt har jag precis fått hem Åsa Nilsonnes Ett liv att dö för och Nilsonne är ju en favorit. För all del ligger även Mariette Glodecks Röda vita rosen och väntar sen ett halvår tillbaka också.

Det är svårt det här.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag körde Annikas böcker i en rad. Jag tycker det är kul att ha alla böckerna och sedan beta av dem en efter en.

Annars är Åsa ett bra alternativ.

Annica

5:28 fm  
Anonymous Anonym said...

hej petra, vad roligt att du också har en lantisblogg. Kolla min.
broby.blogg.se
Kort på blommor och hus är väl alltid kul? Kram Putte

11:29 fm  
Blogger Hieronymus said...

Tjenare. Du kan göra som jag brukar göra (förmodligen omedvetet); välj en helt annan :)

12:54 em  
Blogger Petra said...

Det blev precis så! Jag valde något heeeelt annat. Smultron och Svek blev det!

4:53 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Litteratur Bloggrank.se Blogglista.se Reggad på Commo.se

Litteratur Blogg Topplista Blogvertiser