lördag, september 09, 2006

Skapa ditt eget schema för bokmässan

Min mäss-abstinens är stor. Jag längtar och längtar och för att dämpa längtan lite så surfar jag runt på mässans hemsida och upptäcker en nice feature. Håll koll på alla event du vill gå på med mässans schemaläggnings-tjänst.

Du väljer både bland seminarierna, miniseminarier, monteraktiviter och olika scenprogram alla dagar och när du valt klart skapas ett schema åt dig så du ser krockar och kan hålla koll på vart du ska gå. Tyvärr får man det inte så superbra uppställt men man får en behändig lista att hålla ordning på.

Det är verkligen nördigt. Jag har kryssat i allt från seminarier om var bilderboksoriginalen tar vägen till samtal om vem Shakespear var egentligen. Från svensk manga och boken om Mao till hästböcker och Cornelis. Om jag ska gå på allt jag vill så hinner jag inte göra annat. Meningen är ju att jag ska stå i monter en väsentlig del av tiden och shoppa böcker, och mingla, och träffa andra bloggare, kollegor och gå på Park och...hur ska jag hinna?

Gör ditt eget schema här

Kolla in mitt önskeschema här (txt)

1 Comments:

Blogger Cissi said...

Ännu nördigare än att du gjorde ett schema är väl att jag var inne och tittade på det...;)

6:15 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Litteratur Bloggrank.se Blogglista.se Reggad på Commo.se

Litteratur Blogg Topplista Blogvertiser