torsdag, juli 13, 2006

Team Guido

Jag har beställt boken Gay Reality - The team Guido story. Bill och Joe var det första gayparet som var med i en dokusåpa i USA. The Amazing Race som också visats på svensk tv. Jag är helt såld på serien. Precis min typ av äventyr, tävling, spänning, lösa uppdrag, jaga jorden runt. Jag får rysningar bara jag hör signaturmelodin.

Jag hejjade såklart på Team Guido i första omgången. När de andra sov utomhus i spöregn i sovsäckar så checkade dom in på hotell och drack champagne och de försökte med tjuvtrick hela tiden så alla andra lag blev arga på dem. Jag gillade dom helskarpt.

För några år sedan skrev dom en bok om sina äventyr. Jag beställde den precis.
Bloggtoppen.se Litteratur Bloggrank.se Blogglista.se Reggad på Commo.se

Litteratur Blogg Topplista Blogvertiser