fredag, juni 16, 2006

Urladdning



12:53
Så här laddar jag upp för matchen mellan Argentina och Serbien&Montenegro i eftermiddag. I skuggen på framsidan.
Baksidan är helt enkel för solig.

17.43
En win-win-situation...men i det här sammanhanget klappade hjärtat lite extra för serberna. Jag gissar att hela Buenos Aires dansar och ler nu. Själv fällde jag faktiskt en liten, liten tår men är självklart samtidigt superglad för alla argentinares skull. Nu ska jag dränka sorgerna i nässpray och ipren och hoppas den här förbaskade förkylningen jag dras med går över.

2 Comments:

Blogger Jo. said...

6-0 helt sinnessjukt! Men jag tror att brassarna och Argentinarna kommer att motas i finalen, om det inte blir Kroaterna som tar sig dit istallet for Brassarna. Svennarna har inte en chans om nan fragar mig. Tyvarr.

Ser javligt mycket fram emot att beskada det sa omtalade huset nagon gang!
Krya pa dig.

11:04 em  
Blogger Petra said...

Tack tack! Ni är absolut välkomna hit när ni kommer hem!

11:59 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Litteratur Bloggrank.se Blogglista.se Reggad på Commo.se

Litteratur Blogg Topplista Blogvertiser