torsdag, januari 26, 2006

...and the winner is...me!

En annan sida har fått Språkmakargatans pris för bästa bokblogg.

Va? Jag? Ja! Hurra!

Det är med stor vördnad och stolthet jag delar priset med Camillas läsdagbok. Nomineringen lyder så här:

Petra har stenkoll på allt som händer i böckernas värld och jag har fått många goda boktips från hennes blogg.

Jag får även frottera mig bland vinnare som Populärkulturjunkien, Glamourprinsessan, Annika Bryn och ett gäng andra kända bloggare. Man kan ju bli löjligt glad för mindre och ja, jag är jättestolt!

Stort tack Liza!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Grattis som fan Petra!

9:58 fm  
Blogger Peter Ljungkvist said...

Grattis Petra, håller helt med "juryns" motivering.

2:38 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Litteratur Bloggrank.se Blogglista.se Reggad på Commo.se

Litteratur Blogg Topplista Blogvertiser