fredag, april 30, 2010

Hejdå!

Nu är det slut. Finito. Ende. Alles. Tack för drygt fem års bokbloggande. Det har gått upp och ner och jag har skrivit över 1950 olika inlägg sedan starten i augusti 2005 och jag har läst över 250 böcker. Och det har stadigt legat på ungefär 350-400 läsare om dagen.

Nu ska jag ha en lite bloggpaus och sen får vi se vad som händer. På återseende i alla fall. Ni kan följa mig på Twitter så länge (@petrajankov) eller i hus-bloggen eller i någon av de andra bloggarna ni ser här till vänster.

Adjö!


PS: Glöm inte Breakfast Book Club!

8 Comments:

Blogger Maria Marteleur said...

Men, herregud, det är så sorgligt! Du är så bra Petra. Men, lycka till! Vi ses snart.

2:29 em  
Blogger Wille said...

tack för de här åren o lycka till med allt!

2:39 em  
Blogger Lyrans Noblesser said...

Hej tills vi ses någon annanstans :-) Jag kommer att sakna din bokblogg.

10:47 em  
Anonymous Linnea said...

Så tråkigt att du lägger ned din blogg. Jag har verkligen uppskattat den!

4:50 em  
Blogger Unknown said...

because here everything is a winner, and no fool, that there is not diligent obat gagal ginjal

4:14 fm  
Blogger Unknown said...

khasiat daun sirih untuk kesehatan
pencegahan keputihan tidak normal
penyebab keputihan berlebihan

9:30 fm  
Anonymous obat urat syaraf kejepit di apotik said...

Obat Urat Syaraf Kejepit Di Apotik

9:00 fm  
Anonymous cara mengobati asam urat encok paling ampuh dan terbaik said...

Cara Mengobati Asam Urat Encok Paling Ampuh dan Terbaik

9:15 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Litteratur Bloggrank.se Blogglista.se Reggad på Commo.se

Litteratur Blogg Topplista Blogvertiser