tisdag, januari 12, 2010

I år kan jag köpa ännu fler böcker...



Äntligen klar!

Etiketter:

7 Comments:

Blogger Unknown said...

Ha! Ingen dårlig start på året.

11:37 em  
Anonymous Hanna said...

Helt underbart! Jag saknar 'gilla-knappen' ;)

11:46 em  
Blogger Lotten Bergman said...

Men gah. Jag har betalat av i snart 20 år och har knappt skrapat på ytan, känns det som.

Fast jag klagar inte -- jag hade jättekul för pengarna!

5:58 fm  
Blogger Översättarhelena said...

Men! Jag visste knappt att man kunde betala av sina studieskulder! Själv brukar jag trösta mig med att de inte ärvs av barnen utan avskrivs när man dör.

8:38 fm  
Blogger Paperback Lover said...

Shit pomme frites!

Jag har fortfarande ett par hundra tusen kvar, suck!

9:35 fm  
Blogger hanna said...

ÅH, grattis!
Bästa känslan!

11:31 fm  
Anonymous a-lo said...

Grattis! Mitt besked såg inte exakt likadant ut :-) Vinner jag pengar någon gång vet jag iaf vilken myndighet som kommer få första samtalet!

10:02 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Litteratur Bloggrank.se Blogglista.se Reggad på Commo.se

Litteratur Blogg Topplista Blogvertiser