torsdag, januari 21, 2010

Daniel Åberg ger ut på eget förlag

Jag måste bara skriva att jag är så grymt imponerad av Daniel Åberg som ger ut sin bok Vi har redan sagt hej då på eget förlag. Skriver, redigerar, korrläser.

Inte nog med det. Han läser själv in hela boken som ljudfil för att skapa ljudbok av det i sitt eget källarförråd. Varje gång någon duschar eller spolar på toaletten måste han göra en paus och vänta tills vattnet i rören i källaren runnit och låtit klart.

Vilket tålamod! Och om allt bloggar han på www.danielaberg.se.

Boken släpps i början av februari och handlar om en generations svårighet att binda sig och bli vuxna.

Daniel Åberg har tidigare gett ut Dannyboy & kärleken på Forum förlag.

Etiketter: , ,

2 Comments:

Blogger Paperback Lover said...

Att korrläsa själv är kanske ingen hit, men vad jag förstår så är det hans sambo Johanna som sköter den biten :-)

1:49 em  
Anonymous Anna said...

Hej,
Vill bara tipsa om fler som gjort samma sak. Nämligen jag själv. Jag har gett ut på eget förlag, Ord Text Mening och jag har på en vecka redan sålt 300 böcker. Boken heter Cancerkarusellen. Gå gärna in på min hemsida och läs mer om mig och boken.
www.123minsida.se/annalindvallolsson

10:58 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Litteratur Bloggrank.se Blogglista.se Reggad på Commo.se

Litteratur Blogg Topplista Blogvertiser