måndag, november 02, 2009

Nej Nanowrimo

Jag försökte påbörja något igårkväll och skrev nog en halvtimma vilket resulterade i sådär 500 ord. Jag borde ha skrivit 1666 stycken om jag hade velat fylla dagskvoten för att nå i mål på 50 000 i slutet av november.

Big fail med andra ord och så bestämde jag mig för att lägga ner. Orsakerna är ett par. Dels har jag ingen klockren idé. Jag känner inte heller riktigt för att fortsätta på tidigare projekt. Dessutom cencurerade jag mig själv hela tiden vilket inte riktigt är tanken med Nanowrimo, men eftersom jag skämdes över den usla kvaliteten samtidigt som jag skrev kände jag att det här kommer bli ett självmordsprojekt och jag avvaktar hellre tills den där klockrena idén kommer eller tills jag får upp lusten att fortsätta på mitt gamla projekt igen. Dessutom har jag nog med projekt just nu och ett gäng krönikor i huvudet som ska ut.

Så jag säger som min dotter gör när hon inte vill; nej nanowrimo, hejdå.

Etiketter:

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Christian Louboutin is a famous designer brand in the world.I haven't wear this brand genuine shoes for its unaffordable price.However, like other girls, I love this brand shoes and hope that I can have a genuine louboutin shoes someday.Coach Handbags
Miu Miu Handbags 45

Roberto Cavalli Handbags >60

Lancel Handbags >60

Coach Handbags

9:55 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Litteratur Bloggrank.se Blogglista.se Reggad på Commo.se

Litteratur Blogg Topplista Blogvertiser