tisdag, april 14, 2009

Seminariebiljetter till bokmässan från Piratförlaget

I Monica Antonssons blogg så kan man läsa att Piratförlaget delar ut biljetter till deras seminarie på bokmässan. Ja! Såklart jag vill ha, så jag mailade och frågade hur det var med den saken.

Jo visst, svarar dom på Piratförlaget. De har ansökt om ett seminarium om genre-definitioner och till de fåtal personer som skickat in sina exemplar av Gömda och Asyl har de lovat biljetter om ett sådant blir av. De vet ännu inte! Seminarierna är inte spikade så inga fysiska biljetter har skickats ut.

Jag kommer inte skicka in mina ex av böckerna men seminariet skulle jag gärna gå på för en intressant diskussion!

1 Comments:

Blogger Paperback Lover said...

Ironiskt ändå att du hittade information om dessa biljetter på hennes blogg. Hon antog nog inte att det skulle ge positivt utslag :-)

9:22 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Litteratur Bloggrank.se Blogglista.se Reggad på Commo.se

Litteratur Blogg Topplista Blogvertiser