onsdag, januari 14, 2009

Mias son skriver bok

Ja, så blev det klart att Mia Erikssons son Mikael skriver en bok om sina upplevelser.

- - Jag vill försöka berätta min historia och hur jag upplevt att växa upp med "Gömda", säger han till DN.

Läs hela artikeln här.

Nu längtar jag efter att Luis/Anders från Norrland ska kliva ut i ljuset och berätta sin snyftstory om hur han också blivit lurad och så måste självklart Osamas/Mannen med de svarta ögonens berättelse bli film? Eller hur?

Jag menar, hur mycket stålars går det egentligen att klämma ur den här historien?

Etiketter:

3 Comments:

Blogger Bara Böcker said...

Usch, vad fruktansvärt trött jag är på hela den här historien nu! Ska de aldrig sluta?! Det är nog som du skriver, de ska försöka mjölka ut historien till minsta lilla krona. Pust..!

10:25 em  
Anonymous Anonym said...

Vi får nog leva med detta länge:) Det blir Sveriges motsvarighet till Watergate, efter principen "man tager vad man haver":)

3:04 em  
Blogger Sarah said...

Det känns som att Mias sons beslut att berätta sin sida av allting kom väldigt lägligt. Just när korthuset faller.

11:28 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Litteratur Bloggrank.se Blogglista.se Reggad på Commo.se

Litteratur Blogg Topplista Blogvertiser