måndag, mars 10, 2008

På fredag...

...åker vi till Istanbul över en långhelg och jag missar Törnfåglarna! Jag vet jag är lite fånig men så här står det i beskrivningen av avsnittet som ska sändas på fredag:

"Ralph, numera ärkebiskop, återvänder till Drogheda och möts av nyheten att Meggie gift sig och flyttat till Queensland. Chockad beger han sig dit. Samtidigt har en gravid Meggie börjat tröttna på Lukes oförmåga, och ovilja, att lösa boendefrågan. Ralph dyker upp i rättan tid."

Förlåt om jag spoilar nu för någon men allvarligt, det låter ju som avsnittet där Meggie och Ralph sexar loss och det kan jag ju inte missa! Vi har ingen inspelningsbar dvd. Måste fixa nån som kan spela in och bränna ner åt mig!

Etiketter:

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Eftersom hon är gravid måste de väl ha sexat loss tidigare? ;)

Men mera sex skadar ju inte...

11:02 fm  
Blogger Petra said...

Jo! Men inte med Ralph!! Hon är ju gravid med Luke:)

11:22 fm  
Anonymous Anonym said...

Men... om jag inte minns fel... hm.

Trevlig resa!

9:51 em  
Blogger Petra said...

Hon får först en dotter med Luke och sen blir hon på tjocken med Ralph då och föder en son! :)

7:05 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Litteratur Bloggrank.se Blogglista.se Reggad på Commo.se

Litteratur Blogg Topplista Blogvertiser