torsdag, september 27, 2007

Bloggträff i Gotias Skybar Heaven 23

...med den obligatoriska räkmackan såklart! Här är lite bilder.


Miss Gilettte, Bloggblad och ÖversättarHelena.


Studiomannen och Lotten och Rosemarie från Kulturbloggen i hörnan.


Salt och Översättarhelena.


Salt!


Studiomannen.


Gitta.


Lotten (i stilstudie).


Lotten!


Kaffe!


- Min kollega kommer också. Hon har bloggen Miss Gilette, sa Översättarhelena till mig när hon kom förbi strax innan lunchen.
- Jaha, sa jag. Jag har ingen aning. Den har jag inte läst sa jag.
Men sen så visade det sig att det var en gammal bekanting. Molle som jag känt i flera år! Kul!

Med på träffen var också Promemorian och Trulsa som jag inte lyckades få med på bild.

Etiketter:

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Väldigt kul för den stackars hemmasittaren att få se alla bilderna! Tackar!

8:15 em  
Anonymous Anonym said...

Det kommer mer, Annika. Vänta bara.

9:36 em  
Anonymous Anonym said...

..Tack för bilderna! inte avis *nyper*

8:09 fm  
Blogger Marianne said...

Finfina bilder!

Nu ska jag lusläsa Miss Gillette!

9:27 fm  
Blogger Bloggblad said...

Jag har scrollat och tittat på bilder - kul att få se hur det ser ut under uppbyggnad! Kan gissa att det ännu mer jobb att plocka ihop - för 4 hektiska dagar sätter säkert spår i både kropp och själ.

Själv blev jag helt slut efter EN dag där - fast då ingick 8 timmar med buss...

2:32 em  
Blogger Petra said...

Kul att träffa er alla!!!

12:46 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Litteratur Bloggrank.se Blogglista.se Reggad på Commo.se

Litteratur Blogg Topplista Blogvertiser