tisdag, april 17, 2007

För tio år sedan...

970413 Jag räds inte att säga att jag är skapligt influerad av Nanok och Reload-gänget, jag vill vara precis som dom.....Tänker inte göra nåt mer idag....men jag har börjat skriva dagbok på nätet.
/petra – wannabee


I fredags fyllde den här dagboken/bloggen tio år och sådär löd mitt första dagboksinlägg någonsin. Så gott som dagligen eller veckovis i tio år har jag uppdaterat och filosoferat och skrivit på nätet. Det är ju inte klokt egentligen! Allt finns sparat såklart men inte längre på nätet.

Här är några godbitar att minnas:



Etiketter:

9 Comments:

Anonymous Anonym said...

najs! :)

4:11 em  
Anonymous Anonym said...

OJ, hur har du sparat dom?

8:38 em  
Blogger Christian said...

Lycko dig. Som har allting sparat. Mitt försvann när Jesper stängde ner hts2.org. Men jag har en hel del inlägg kvar ändå, men de gamla sköna sidorna är borta.

Grattis säger jag och lycka till med de tio kommande.

10:06 em  
Blogger Linda K said...

wow vad häftigt! 10 år liksom :D grattis!

7:40 fm  
Blogger AnnCharlott said...

Grattis till 10 år!

10:48 fm  
Blogger Petra said...

Tack alla!

Anne-maj: Jag har sparat på hårddisken såklart!

6:45 em  
Blogger Sara said...

Oj, imponerande med 10 år! Bra jobbat :D

7:05 em  
Blogger Helena said...

Grattis! Då ligger jag i lä med mina 7½ år som nätdagboksskribent. :) Alla mina inlägg ligger faktiskt i min nuvarande blogg/dagbok. Kul att se lite gamla sidor! De var inte så gräsliga som mina äldsta var. Hemsida har jag faktiskt haft i 10 år, det är ju inte klokt vad tiden går...

8:10 em  
Blogger Lindas trädgårdsblogg said...

Grattis till tioåringen!! Då är vi ungefär jämgamla ;-) Fast jag har ju gjort uppehåll förstås. Undrar sjutton vart mina backupper är :-o

11:24 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Litteratur Bloggrank.se Blogglista.se Reggad på Commo.se

Litteratur Blogg Topplista Blogvertiser