fredag, februari 17, 2006

Southern comfort, jobb och bloggtoppen

Fredagar är veckans jobbigaste dag.

Eftersom jag pluggar på torsdagar och därmed bara jobbar 80% så är fredagar dagen då allt ska hinna fixas som skulle fixas denna vecka! Dessutom försvann halva dagen idag då vi var på studiebesök på tidningen Rån & Rön och pratade formgivning. Har suttit tills nu och gjort klart massor av saker och surdegar och nu börjar det kännas som om jag kan ta helg utan att känna stress.

Fast innan jag åkte hem från jobbet smet jag iväg och drack en jättegod drink på Rival. Den hette Comfortable och var en godisdröm med massor av jordgubb, vodka, southern comfort och massa krossad is och den avnjöts på en stor röd divan i plysh!

Idag har jag anmält mig till Bloggtoppen också under avdelningen litteratur. Ska bli spännande och se vad jag får för placering när de godkänner mig.

1 Comments:

Blogger Hieronymus said...

Då blir det en Comfortable på Rival ikväll när jag ändå ska dit.

11:30 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Litteratur Bloggrank.se Blogglista.se Reggad på Commo.se

Litteratur Blogg Topplista Blogvertiser