onsdag, februari 04, 2009

Lite statistik

Har ni sett att man via Knuff.se kan få trendgrafer utskrivna? Här en graf över hur mycket man länkat till En annan sida under de senaste 31 dagarna.



Och här är utmärkta Google Analytics rapport från de senaste 30 dagarna. Man kan väl säga att jag ganska stadigt ligger mellan 350-400 besök per dag.



Och enligt Susnet, som var den första tjänst jag mätte statistik med, har nu En annan sida haft 268 582 unika besökare totalt sen jag gjorde om dagboken till bokblogg för snart fyra år sedan.

Etiketter: ,

2 Comments:

Blogger Katharina said...

Hej :)

Jag är lite nyfiken på hur du ställer dig till recensionsexemplar från bokförlag. Beställer du och recenserar? Eller får du förfrågningar om att recensera? Vad tror du att förlagen har för framtida tankar om bokbloggar och recensionsex?

3:57 em  
Blogger Petra said...

Katharina: Jag har både blivit erbjuden rec-ex och beställt. Fast jag vill helst läsa sånt jag vill läsa så jag köper de flesta böcker jag läser själv!

12:24 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Litteratur Bloggrank.se Blogglista.se Reggad på Commo.se

Litteratur Blogg Topplista Blogvertiser