tisdag, februari 03, 2009

Rösta fram årets pocketomslag

Döma bok efter omslag? Ja visst säger PocketShop och har utlyst en tävling där man valt ut tio stycken fina omslag och nu låter alla hjälpa till att rösta.

Man kan vinna biljetter till Pocketgalan 9 mars. Där delas omslagspriset och priser till de bäst säljande författarna ut.

Här är de utvalda omslagen:


Själv tycker jag ni ska lägga en röst på Jesper Weithzs fina omslag till Åsa Linderborgs Mig äger ingen.

Rösta här!

Etiketter: ,

1 Comments:

Blogger Pockethexan said...

Jag har själv varit in och sett sidan men ännu inte bestämt mig; å ena sidan är jag böjd att hålla med dig är både uppvuxen i V-ås (tror att jag känner igen henne från förr, vi är nästan jämngamla) och med typen av foto, fast så e ja 1/2-danska också o då gillar man ju havet, "RiyadH" köpte jag nog för det fina glittret som inte syns nu, å "Gomorra" skriker bara ut spänning ...osv
ja du ser...
men om du säger "mig äger ingen" så röstar jag för din skull, nu när jag är så velig!

Kramis o så kanske vi syns på "Pocketgalan" som vinnare...
/sagt av Hexan själv

1:35 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Litteratur Bloggrank.se Blogglista.se Reggad på Commo.se

Litteratur Blogg Topplista Blogvertiser