onsdag, september 24, 2008

Recensions-ex och nya böcker

En drös har ramlat ner i brevlådan här i veckan. Vad sägs om godingar som Katerina Janouch Bedragen, Malin Perssson Giolito Dubbla slag, Katarina Mazettis senaste Mitt liv som pingvin, Miael Fants Grundläggnade genetik, Martina Haags I en annan del av Bromma och Liza Marklunds En plats i solen. Jag tror alla ska få följa med på resan faktiskt.

Och så köpte maken in Den hemliga historien inbunden på antikvariat här också. Den är slut överallt men nu har vi den både inbunden och på pocket. Pocketen får också följa med till Argentina. Nej, jag har inte läst den. Än.

Etiketter:

2 Comments:

Blogger Enannan said...

Åh, jag blir nästan avis. Du har världens bästa bok kvar att läsa. Jag ska läsa om den igen, och igen, och igen...

PS. Coolt att vi heter nästan samma sak.

4:31 em  
Anonymous Anonym said...

Donna Tartt är så braaaa! Synd att hon skriver så lite. Nästa bok är nästan ännu bättre.

10:35 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Litteratur Bloggrank.se Blogglista.se Reggad på Commo.se

Litteratur Blogg Topplista Blogvertiser