torsdag, november 09, 2006

January Novel Writing Month

För alla oss som redan ligger hopplöst efter i NaNoWriMo-leken kan se fram emot upphämtning i januari. Det har startat två olika communiteis för romanskrivande i januari. JanNoWriMo och JaNoWriMo.

Själv siktar jag fortfarande på att hinna klart under november, men jag börjar tvivla. Enligt planen ska man ha hunnit med 15 000 ord tills idag och jag ligger kvar på mina fjuttiga 8363 stycken. Behöver göra en rejäl upphämtning! Kanske tar jag januari till hjälp också.

2 Comments:

Blogger Hans Persson said...

Snart är det helg, i alla fall. Mer tid att skriva!

Jag känner att det viktigaste nog är att verkligen skriva något varje dag. Om jag skulle låta bli en dag skulle det plötsligt bli väldigt lätt att låta bli en till, och sedan är det kört.

5:13 em  
Anonymous Anonym said...

Det hände ju en del på hemmaplan för mig, så jag har kommit av mig helt med tävlingen. Det blir nog januari för mig istället.

1:42 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Litteratur Bloggrank.se Blogglista.se Reggad på Commo.se

Litteratur Blogg Topplista Blogvertiser