torsdag, september 21, 2006

Strax innan tolv...

På hotellrummet. Lång dag idag. Är mycket nöjd för jag har inte handlat något än. Har bestämt en budget i år. Vi får se om jag lyckas hålla den. Jag brukar annars handla helt besinningslöst och har fortfarande böcker sen bokmässan för fyra-fem år sedan som ligger helt olästa hemma. Böckerna finns ju faktiskt att köpa även när man kommit hem.

Torsdagar är dagen för vin-mingel i montrarna. Såg säkert femton-tjugo stycken montrar med massor av folk. Bevistade själv ett par stycken och vinglade sen hem till hotellet för att dumpa en hög med tidningar och broschyrer jag plockat på mig och fixa till en snabb uppfräschning och sen ut igen.

Käkade middag med kollegorna och tog sen en snabb runda på Park där jag minglade en liten stund med Maria & co från Bokrondellen och hälsade snabbt på LindaK som var på danshumör.

Själv ska jag dansa ner i sängen. Jag har morgonpasset imorgon bitti och ska upp "tidigt". Laddar dessutom för bloggträff imorgon! Rapporteringen fortsätter då...

5 Comments:

Blogger Översättarhelena said...

Trötta nu inte ut dig alldeles med monterarbete och annat tjafs! Du måste ju spara på krafterna till bloggträffen.

8:50 fm  
Blogger Hieronymus said...

Hoppas fötterna överlever :)

9:10 fm  
Blogger jkl said...

Å - jag är ruggigt sotis. Jag vill också bokmässa lite.

9:26 fm  
Blogger Marianns Blogg said...

Bokmässan i Göteborg är en zoo för kändisar. Mest kacklar Jan Guillo och Liza Marklund.

Det kan du läsa i bloggen http://filosofens.blogspot.com .

Besök också gärna min hemsida http://alidabok.net . Där hittar du motarbetade och förbjudna böcker som du inte kan finna på bokmässan.

9:30 fm  
Blogger Linda K said...

Ha ha ha, japp och dansa fick jag. Halva natten!

9:14 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Litteratur Bloggrank.se Blogglista.se Reggad på Commo.se

Litteratur Blogg Topplista Blogvertiser