torsdag, april 15, 2010

Sista dag att ansöka till högskolan

Hörni! Det finns jättemycket kul att söka till universitet och högskola i höst. Både på deltid och via distans. Det märks liksom vad som varit på tapeten det senaste året.

Vad sägs om Vampyrer i litteratur och film, Varulvar, vampyrer och väsen - Skräck i litteratur och andra media från antiken till idag eller varför inte Öars betydelse i litteratur.

Själv har jag nu slängt iväg några ansökningar till grundkurser i litteraturvetenskap på distans och ska försöka få in betygen i tid i år vilket jag misslyckades med förra året!

2 Comments:

Anonymous Helena said...

Jag har också sökt lite kurser inför hösten (bättre än att vara arbetslös!). Och varför inte toppa med en vampyrkurs? :)

2:18 em  
Anonymous Annika said...

Jag har sökt en kurs i kreativt skrivande och dessutom ska jag hoppa på Litteraturvetenskap A igen och göra det jag inte hann med. Jag kommer med andra ord att ha fullt upp med såväl studier som livet i övrigt. Jag önskar verkligen att dygnet hade fler antal timmar så att man hann med att läsa alla spännande kurser som bara väntar på en.

5:33 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Litteratur Bloggrank.se Blogglista.se Reggad på Commo.se

Litteratur Blogg Topplista Blogvertiser